مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-26فرهنگي

چرا «دیده بان» بهتر از «1917» است؟/ «پیروزی» گمشده سینمای دفاع مقدس


بهروز افخمی با اشاره به شباهت های روایی فیلم سینمایی «1917» به کارگردانی سام مندس با فیلم «دیده بان»، ساخته ابراهیم حاتمی کیا را از نظر سینمایی فیلم بهتری توصیف کرد.

- بهروز افخمی با اشاره به شباهت های روایی فیلم سینمایی 1917 به کارگردانی سام مندس با فیلم دیده بان ، ساخته ابراهیم حاتمی کیا را از نظر سینمایی فیلم بهتری توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی نقد سینما ، سیزدهمین قسمت از فصل جدید برنامه نقد سینما جمعه شب 4 مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس از محل باغ موزه دفاع مقدس روی آنتن شبکه پنج رفت.

در این قسمت از برنامه علاوه بر نقد و بررسی فیلم سینمایی آبادان یازده 60 ، در قالب پرونده ای ویژه کارنامه سینمای ایران در حوزه دفاع مقدس مورد بازخوانی و تحلیل قرار گرفت.

در بخش اول برنامه امیررضا مافی کارشناس میزبان برنامه نقد سینما در گفتگو با آرش خوشخو منتقد و روزنامه نگار و مینو خانی منتقد و استاد دانشگاه به بررسی فیلم سینمایی آبادان یازده 60 به کارگردانی مهرداد خوشبخت پرداختند.

مینو خانی در ابتدا با اشاره به علاقه اش به فیلم آبادان یازده 60 گفت: این فیلم بخشی از تاریخ دفاع مقدس را بر اساس مستندات موجود به تصویر درآورده و کمک می کند لایه زیرین اتفاقاتی که در برهه محاصره شهر استراتژیک آبادان رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «دیده بان» بهتر از «1917» است؟/ «پیروزی» گمشده سینمای دفاع مقدس

چرا «دیده بان» بهتر از «1917» است؟/ «پیروزی» گمشده سینمای دفاع مقدس