مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-26اجتماعي

ترویج ارزش های دفاع مقدس برای زائران بقاع متبرکه استان سمنان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با تاکید بر ترویج ارزش های دفاع مقدس برای زائران بقاع متبرکه استان، گفت: باید از هر ظرفیتی برای شناساندن شهدای استان بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حاشیه نمایشگاه اقتدار 40 به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ضمن بیان اینکه ترویج ارزش های دفاع مقدس برای زائران بقاع متبرکه در دستور کار است، بیان کرد: باید از هر ظرفیتی برای شناساندن و اشاعه رشادت ها و ایثارگری های مردان و زنان ایران، بهره برد.

وی با بیان اینکه استان سمنان یکی از استان های پر افتخار در دوران دفاع مقدس است که از نظر تعداد شهدا و شاخص های ایثارگری جز رتبه های اول کشور محسوب می شود، افزود: حرم های مطهر امامزادگان مکان های مقدسی هستند که علاوه بر حضور پیکرهای مطهر شهدا، خاطره هایی از جمع آوری کمک های مردمی به جبهه را نیز با خود دارد که لازم است در تدوین دایره المعارف دفاع مقدس استان و تدوین نقش نهادهای استان در دفاع مقدس مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به نقش مساجد و بقاع متبرکه در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: مساجد و بقاع و مراکز دینی، در واقع پایگاه های اعزام به جبهه و همچنین کمک های مردمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ارزش های دفاع مقدس برای زائران بقاع متبرکه استان سمنان

ترویج ارزش های دفاع مقدس برای زائران بقاع متبرکه استان سمنان