مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-26اجتماعي

کاهش دمای هوا در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوا در هفته جاری کاهش خواهد یافت گفت: احتمال بارش باران در اواخر هفته وجود دارد.

- روح الله زاهدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس همدان با بیان اینکه پدیده کاهش دما از امروز در استان آغاز شده است اظهار کرد: پیش بینی می شود تا چهارشنبه هفته جاری کاهش پنج درجه ای دمای هوا رخ دهد اگرچه در پایان هفته مجدداً افزایش دما خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز و فردا انتظار افزایش ابرناکی را به ویژه در مناطق شمالی استان وجود دارد افزود: با وجود ابرناکی پدیده بارش باران را نخواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: پایان هفته  در آسمان استان ابرناکی خواهیم داشت و اگر الگوهای پیش بینی تغییر نکنند بارش باران در مناطق شمالی استان را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه در هفته جاری وزش باد در ساعات بعداز ظهر پیش بینی می شود بیان کرد: وزش سرعت باد بین 30 تا 40 کیلومتر بر ساعت جزء پدیده های غالب جوی در این استان است و پدیده خاصی محسوب نمی شود.

زاهدی با اشاره به اینکه  طی 24 ساعت گذشته تغییرات دما در همدان بین 5 تا 30 درجه سانتیگراد  در نوسان بوده است یادآور شد: شهرستان بهار با چهار درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه و نهاوند، اسدآباد و ملایر با 32 درجه سانتیگراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای هوا در همدان

کاهش دمای هوا در همدان