مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-26ورزشي

AFC: ژاوی و شاگردانش به دنبال انتقام سال 2018 از پرسپولیس هستند


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است ژاوی ارناندس و شاگردانش مصمم هستند که انتقام شکست سال 2018 را از پرسپولیس ایران بگیرند.

- جی پلاس ، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نگاهی به دیدارهای این مرحله داشته که در بخشی از آن، به بازی های دو نماینده فوتبال کشورمان پرداخته که در زیر آمده است: * ماشاریپوف در مقابل قائدی دو نفر از هیجان انگیزترین بازیکنان پس از آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا، جلال الدین ماشاریپوف از پاختاکور و مهدی قائدی از استقلال بودند که هر دو، نقش کلیدی در کمک به تیم های خود برای صعود به جمع 16 تیم پایانی ایفا کردند.

ماشاریپوفِ 27 ساله استعداد خود را در چند نمایش درخشان در دور گروهی نشان داد و با دو گل و دو پاس گل خود، به پاختاکور برای نخستین صعودش به دور حذفی از سال 2010 کمک کرد.

قائدیِ 21 ساله که شش سال جوان تر از ماشاریپوف است، جوان ترین بازیکن استقلال در ترکیب این تیم مقابل الاهلی به شمار می رفت، اما نمایشی فوق العاده داشت.

در این مسابقه که استقلال باید پیروز می شد، گل اول را به ثمر رساند و در دو گل دیگر تیمش هم نقش داشت تا نقشی در صعود تیم تهرانی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

AFC: ژاوی و شاگردانش به دنبال انتقام سال 2018 از پرسپولیس هستند

AFC: ژاوی و شاگردانش به دنبال انتقام سال 2018 از پرسپولیس هستند