مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-26سياسي

نظام دیوانسالاری کشور اختیارات مدیران محیطی را محدود می کند


نظام دیوانسالاری کشور، اختیارات مدیران محیطی و میانی را محدود می کند که این مسئله و آسیب های ناشی از آن نیازمند اصلاح و تحول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، امیرحسین قاضی زاده هاشمی طی سفر به داراب در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مدیران، فرماندار ویژه و نماینده داراب و زرین دشت تشکیل شد، اظهار داشت: نظام اداری موجود اختیارات مدیران محیطی را کم کرده و اجازه نمی دهد آنها در حیطه وظائفی که قانون برای آنها تعیین کرده، عمل کنند.

وی با انتقاد از اینکه نظام اداری ما اختیار را از مدیران محیطی و میانی گرفته و این یک نقطه ضعف است که باید در مجلس مورد بررسی قرار گیرد، افزود: بیشترین اختیار باید در دست یک بخشدار باشد و بیشترین میزان امکان اقدام را یک فرماندار داشته باشد که این چنین نیست و مدیران میانی هیچ کاری را با اختیار تام نمی توانند انجام دهند.

قاضی زاده با بیان اینکه ما در مجلس وظائف معینی داریم و دولتمردان نیز وظائف تعریف شده ای دارند، تصریح کرد: عادت ناشایستی که باب شده این است که برخی از مسئولان وقتی در جلسه ای به سخنرانی می پردازند به جای اینکه پاسخگو باشند، از جایگاه مردم به سئوال و پرسش می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام دیوانسالاری کشور اختیارات مدیران محیطی را محدود می کند

نظام دیوانسالاری کشور اختیارات مدیران محیطی را محدود می کند