مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-26سياسي

جهاددانشگاهی خدمات خوبی در حوزه فناوری به کشور ارائه کرده است


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهادانشگاهی به عنوان قطب تحقیقات کاربردی در کشور، با فعالیت های خود توانسته در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی، - ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهادانشگاهی به عنوان قطب تحقیقات کاربردی در کشور، با فعالیت های خود توانسته در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی، آموزشی و فرهنگی موثر واقع شود.

صدیف بدری 5 مهرماه در حاشیه بازدید از جهاددانشگاهی اظهار کرد: با وجود تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، جهاددانشگاهی خدمات خوبی در حوزه فناوری به کشور ارائه و نیازهای آن را برطرف کرده است.

وی بر حمایت و بهره مندی از ظرفیت های علمی و تجربی جهاددانشگاهی در جهت پیشرفت کشور تاکید و اظهار کرد: این نهاد در حوزه سلامت استان بسیار موثر عمل کرده و با راه اندازی مرکز درمان ناباروری به عنوان اولین و مجهزترین مرکز در استان توانسته است با ارتقا زیرساخت های لازم، خدمات خوبی را به مراجعه کنندگان ارائه کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با تسهیلات جهاددانشگاهی به زوجین نابارور در مرکز درمان ناباروری قفقاز فرصت مناسبی برای اقشار کم درآمد ایجاد شده است تا بتوانند با حل مشکلات مادی خود صاحب فرزند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی خدمات خوبی در حوزه فناوری به کشور ارائه کرده است

جهاددانشگاهی خدمات خوبی در حوزه فناوری به کشور ارائه کرده است