مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-26حوادث

136 هکتار از اراضی ملی زنجان دچار حریق شده است


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: طی ماه گذشته 136 هکتار از اراضی ملی استان دچار حریق شده است.

- رضا مهدیون امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در شهریور ماه امسال 16 مورد آتش سوزی در اراضی ملی استان رخ داده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه در این ایام 136 هکتار از اراضی ملی استان دچار حریق شده است، بیان کرد: در این آتش سوزی ها، نیروهای یگان استان با حضور به موقع در صحنه و اطفای حریق، مانع از سرایت آتش به مناطق بیشتر شدند.

وی از ثبت 87 مورد گزارشات مردمی در شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: در این بازه زمانی 2 هزار و 508 واحد دامی غیرمجاز از مراتع اخراج شدند.

مهدیون با اشاره به اینکه در شهریور ماه سال جاری چهار مورد خلع ید و رفع تصرف انجام شده است، بیان کرد: برخورد با متخلفان در این حوزه با جدیت انجام می شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته توسط کارکنان یگان حفاظت در طی شهریور ماه چهار فقره پرونده قاچاق چوب تشکیل شده است، ادامه داد: در مجموع 55 اصله چوب غیرمجاز کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 هکتار از اراضی ملی زنجان دچار حریق شده است

136 هکتار از اراضی ملی زنجان دچار حریق شده است