مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-27دانش

اجرای طرح هوشمندسازی با استفاده از یادگیری انتقالی


در قالب یک پایان نامه دانشگاهی طرح هوشمندسازی با استفاده از یادگیری انتقالی به عنوان جایگزینی مناسب برای روش های یادگیری سنتی توسط محققان دانشگاه صنعتی ارومیه انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوشمندسازی با استفاده از یادگیری انتقالی، روش نوینی است که از سوی محققان دانشگاه صنعتی ارومیه در قالب پایان نامه کارشناسی ارشد، نتایج قابل توجهی را به دنبال داشته است.

این روش جایگزینی برای روش های یادگیری سنتی به شمار می رود و در طول چند سال اخیر در آزمایشگاه یادگیری انتقالی این دانشگاه، مورد مطالعه و تحقیق دکترجعفر طهمورث نژاد، عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشکده فناوری های صنعتی قرار گرفته و برای توسعه تحقیقات در قالب کار تیمی پژوهشی، در قالب پایان نامه کارشناسی ارشد تعریف شده است.

از جمله کاربردهای علم یادگیری می توان به شناسایی تصویر، تحلیل احساسات، دسته بندی اخبار و رویدادها، نظارت تصویری، تشخیص گفتار، کشف انواع کلاهبرداری های آنلاین، پیش بینی ها، خدمات پزشکی و اجتماعی، بازیابی اطلاعات و کنترل ربات ها اشاره کرد.

همچنین ایجاد یک سیستم هوشمند کلاسیک با درنظر گرفتن هزینه های تولید و جمع آوری داده، عملاً در بسیاری از موارد، توجیه اقتصادی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هوشمندسازی با استفاده از یادگیری انتقالی

اجرای طرح هوشمندسازی با استفاده از یادگیری انتقالی