مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-27بين الملل

حماس و جهاد اسلامی تیراندازی ارتش مصر به سمت ماهی گیران فلسطینی را محکوم کردند


دو جنبش حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای تیراندازی نیروهای ارتش مصر به سمت ماهی گیران فلسطینی در نوار غزه را به شدت محکوم کردند که در نتیجه آن دو ماهیگیر فلسطینی جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با انتشار بیانیه ای این رخداد را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است، این جنبش کشته شدن این دو ماهیگیر فلسطینی به ضرب گلوله جنگی نیروهای ارتش مصر در دریای استان رفح را به شدت محکوم و تاکید می کند که برای تکرار این رفتارهای خشونت آمیز در حق اشخاصی که در سایه محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی بر ساکنان نوار غزه به دنبال کسب لقمه نانی برای اعضای خانواده هایشان هستند، هیچ توجیهی وجود ندارد.

حماس در بیانیه خود از مسئولان مصر خواست درخصوص این حادثه دردناک و ناگوار در سریع ترین زمان ممکن تحقیق و همچنین تضمین کنند که چنین حوادثی مجدداً تکرار نمی شود.

در همین راستا، جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه خود اعلام کرد: ما به شدت اقدام طرف مصری در تیراندازی به سمت قایق های ماهی گیری در نزدیکی مرزهای دریایی مصر را محکوم می کنیم.

پیشتر نزار عیاش، رییس سندیکای ماهی گیران فلسطین به خبرگزاری آناتولی گفته بود: بر اثر تیراندازی نیروهای ارتش مصر در جنوب سواحل غزه نزدیک به آب های این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس و جهاد اسلامی تیراندازی ارتش مصر به سمت ماهی گیران فلسطینی را محکوم کردند

حماس و جهاد اسلامی تیراندازی ارتش مصر به سمت ماهی گیران فلسطینی را محکوم کردند