مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-27ورزشي

ارزشمند و گلزن مثل کریمی/ آمار عجیب شیخ و درگیری های موفق رضاوند


تیم استقلال در حالی به حضورش در لیگ قهرمانان آسیا 2020 خاتمه داد که به گواه کارشناسان آنها قربانی اشتباهات بزرگ داور عمانی بازی با پاختاکور ازبکستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به سد محکم پاختاکور خورد و در حالی که با تعداد کمی بازیکن که تحت تاثیر فشردگی بازیها در اوج خستگی قرار داشتند، این بازی را آغاز کرد.

در شبی که پاختاکور در حفظ توپ و اداره بازی عملکرد بهتری داشت، آبیهای ایران می توانستند تیم پیروز بازی باشند که اشتباهات بزرگ و فاحش داور عمانی این موقعیت را از شاگردان نامجو مطلق گرفت.

آبی پوشان در نهایت با 4 دیدار در مرحله گروهی و یک دیدار در مرحله حذفی به کار خود در قطر خاتمه دادند تا با کسب یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست به تهران بازگردند.

استقلالی ها 6 بار در مرحله گروهی و یکبار در مرحله حذفی به گل رسیدند که در مقابل در مرحله گروهی 4 و در تک دیدار حذفی نیز 2 بار دروازه شان باز شد تا با 7 گل زده و 6 گل خورده پرونده شان در این دیدارها بسته شود.

در این فصل از لیگ قهرمانان علی کریمی و ارسلان مطهری هر کدام 2، مهدی قائدی و شیخ دیاباته هر کدام یک بار گلزنی کردند و یکبار هم مدافع تیم حریف (الشرطه) به اشتباه به سود استقلال گلزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزشمند و گلزن مثل کریمی/ آمار عجیب شیخ و درگیری های موفق رضاوند

ارزشمند و گلزن مثل کریمی/ آمار عجیب شیخ و درگیری های موفق رضاوند