مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-27سياسي

زمینه مهاجرت معکوس روستاییان باید فراهم شود


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با فراهم نمودن زیرساخت های لازم باید زمینه مهاجرت معکوس روستاییان را از شهر به محل زادگاه خود فراهم کرد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با فراهم نمودن زیرساخت های لازم باید زمینه مهاجرت معکوس روستاییان را از شهر به محل زادگاه خود فراهم کرد.

محمدعلی محسنی بندپی در بازدید میدانی از سه روستای چتن، ناصرآباد و سادات آباد بخش کجور نوشهر که با حضور مسئولان ادارات برگزار شد؛ پس از شنیدن مشکلات این سه روستا از زبان دهیاران، اظهارکرد: کشور ما امروز با توجه به تحریم های سختی که آمریکا برای به زانودرآوردن ملت ما انجام داده است در شرایط بحرانی قرار دارد و در کنار هم بودن تنها راه عبور از این شرایط سخت است.

وی به تحت شعاع قرار گرفتن کشور به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این ویروس باعث شده است بسیاری از بنگاه های اقتصادی دچار مشکلات فراوانی شود و درآمدهای مالیاتی کشور نیز کاهش یافته است.

وی با تاکید براینکه باید در این شرایط سخت به توانمندی های خود بیفزاییم، افزود: بسیاری از روستاها مولد هستند که می توانند در داشتن درآمد پایدار کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه مهاجرت معکوس روستاییان باید فراهم شود

زمینه مهاجرت معکوس روستاییان باید فراهم شود