مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-27ورزشي

به خاطر کشتی گیران خوزستانی به لیگ برگشتیم


مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه با اشاره به تیم داری مجدد در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، گفت: به خاطر این که کشتی گیران خوزستانی بدون تیم نمانند به لیگ برگشتیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه با اشاره به تیم داری مجدد در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، گفت: به خاطر این که کشتی گیران خوزستانی بدون تیم نمانند به لیگ برگشتیم.

علی بابا احمدپور در گفت وگو با ایسنا درباره بازگشت این تیم به لیگ برتر پس از اعلام انصراف از این رقابت ها، اظهار کرد: قصد این که دیگر تیم داری نکنیم را نداشتیم ولی باتوجه به شیوع کرونا جهت حفظ سلامت کشتی گیران می خواستیم در این فصل از مسابقات شرکت نکنیم و در لیگ آینده حضور پیدا کنیم.

وی بیان کرد: پس از انصراف تیم یزد از حضور در لیگ برتر و باتوجه به این که خیلی از کشتی گیران خوزستانی که با این تیم بودند بدون تیم شدند، در حالی که لیگ تنها منبع درآمد آن ها است، تصمیم گرفتم که مجددا در لیگ شرکت کنیم و دست این ورزشکاران را بگیریم.

من واقعا دغدغه کشتی گیران خوزستانی را داشتم که مجددا تصمیم به تیم داری گرفتم.

مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه درباره حمایت خوبی که طی این سال ها از کشتی خوزستان و شهرستان ایذه داشته است، گفت: در این سال ها کسی از ما حمایت نکرد البته من هیچ وقت حتی انتظار این که به من خسته نباشید ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خاطر کشتی گیران خوزستانی به لیگ برگشتیم

به خاطر کشتی گیران خوزستانی به لیگ برگشتیم