مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-27سياسي

تدوین کتاب زندگی شهید سلیمانی در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب زندگی نامه و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع پور اظهار کرد: کتاب زندگی نامه و سیره شهید حاج را به همراه 7 استان دیگر تدوین کرد.

 زارع پور در آیین رونمایی از این کتاب که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش ،مسئولان سوادآموزی کشور، مدیران کل آموزش و پرورش، معاون سازمان آموزی کشور و معاونان سوادآموزی استانها برگزار شد گفت: این کتاب در 2 فصل با عناوین آشنایی با زندگی سردار از تولد تا شهادت، و ویژگیهای اخلاقی و رفتاری سردار و گزیده ای از وصیت نامه شهید تهیه شد.

معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور هم گفت: این کتاب با عنوان سرباز وطن و با مشارکت معاونت های سواد آموزی استان های سمنان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، قم، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، خراسان رضوی وخراسان جنوبی تهیه شد.

احمد خاکزاد افزود: کتاب سرباز وطن در سال 99و در 5 هزار جلد از سوی سازمان نهضت سوادآموزی تهیه و منتشر شد.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:کتاب سرباز وطن با زبانی ساده و توصیفی زندگی نامه و ویژگیهای سپهبد شهید قاسم سلیمانی را برای سوادآموزی بیان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین کتاب زندگی شهید سلیمانی در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

تدوین کتاب زندگی شهید سلیمانی در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد