مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-27اجتماعي

صاحب باشگاه لهراسب بالاخره به آرزویش رسید


یکی از آروزهایش این بود که به عنوان اولین تولید کننده و پرورش دهنده اسب ترکمن در کشور شود و توانست با کوچک شمردن و پشت سر گذاشتن بسیاری از مشکلات در عمل به این هدف بزرگ خود برسد.

- فرزانه رحیمی توانسته تاکنون در دورافتاده ترین روستای در یوقان برج روستایی که خالی از سکنه است تاکنون 47 سر اسب اصیل ترکمن را تربیت و پرورش دهد.

کار آنقدر رونق گرفته که حال از نقاط مختلف ایران برای آموزش تولید و پرورش اسب مسافتی خیلی طولانی را طی می کنند تا به آنجا برسند، هفته گذشته بود که فقط 24 نفر از مشهد به آنجا آمده بودند تا به صورت اصولی با کار آشنا شوند و پس از کسب مهارت ها دوباره به زادگاه خود بازمی گردند و حال آنقدر سرش شلوغ شده که آرزویش میل کردن یک وعده نهار به تنهایی با همسرش است.

آیلین را بسیار دوست می دارد، دلیل اصلی علاقه اش به او فقط کسب مقام در جشنواره های زیبایی نیست بلکه او را از همان بدو تولد بزرگ کرده است و حالا پنج سال سن دارد.

آیلین زمانی که به دنیا آمد به سختی شیر مادرش را می خورد برای همین مجبور شدیم یک اسب مادیون را با 20 راس بز عوض کنیم تا بتوانیم آیلین را با شیر بز سیر کنیم؛ این را فرزانه رحیمی بانوی اسب دار خراسان شمالی می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب باشگاه لهراسب بالاخره به آرزویش رسید

صاحب باشگاه لهراسب بالاخره به آرزویش رسید