مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-27بين الملل

فرستاده سازمان ملل به لیبی: تنها راه خروج از بن بست سیاسی لیبی، گفتگو است


فرستاده سازمان ملل به لیبی تنها راه خروج از بن بست سیاسی کنونی در لیبی را گفتگو و راه حل هایی میانه دانست که می تواند به یک سازش سیاسی جامع ختم شود.

- فرستاده سازمان ملل به لیبی: تنها راه خروج از بن بست سیاسی لیبی، گفتگو است فرستاده سازمان ملل به لیبی تنها راه خروج از بن بست سیاسی کنونی در لیبی را گفتگو و راه حل هایی میانه دانست که می تواند به یک سازش سیاسی جامع ختم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفانی ویلیامز، فرستاده سازمان ملل به لیبی در مصاحبه ای با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اظهار کرد: روشن است که تنها راه خروج از بن بست سیاسی فعلی در لیبی گفتگو و راه حل هایی میانه است که می تواند به یک سازش سیاسی جامع ختم شود.

ما می گذاریم لیبیایی ها در گفتگوی سیاسی مستقیم شان که آن را با شرکای بین المللی ترتیب می دهیم، درباره اولویت هایی که برایشان مناسب است، تصمیم گیری کنند.

ویلیامز گفت: در جریان رایزنی هایی که در هفته های گذشته با تعدادی از لیبیایی ها داشتم، متوجه شدم درخواست تعداد بسیار زیادی از مردم از آنهایی که در گفتگوی سیاسی شرکت می کنند این است که از مسیر رقابت خارج شوند و یا تعهد دهند کاندیدا نشده و یا هیچ پست و جایگاه بالایی را در کابینه طی مرحله انتقالی و یا دوره مقدماتی پیش از انتخابات قبول نکنند، فکر می کنم شایسته است سازمان ملل از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده سازمان ملل به لیبی: تنها راه خروج از بن بست سیاسی لیبی، گفتگو است

فرستاده سازمان ملل به لیبی: تنها راه خروج از بن بست سیاسی لیبی، گفتگو است