مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-27سياسي

ساخت اتوبان امام علی روی دو شهر زیرزمینی/ بام جنوبی تهران در آستانه تخریب


اتوبان امام علی بر روی 2 شهر تاریخی زیرزمینی ساخته شده و میراث تاریخی ری در حال حاضر زیر هزاران تن آسفالت و بتن مدفون شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر  در نطق پیش از دستور خود درباره روز جهانی گردشگری اظهار داشت: گردشگری یک از صنایع اشتغال زا و پردرآمد است که اغلب کشورهای دارای تمدن و سابقه تاریخی مقصدی جذاب برای گردشگران هستند.

وی افزود: ایران علیرغم دارا بودن رتبه پنجم جهان در زمینه جاذبه های طبیعی و تنوع اقلیم هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه گردشگری فاصله دارد و در سال های گذشته حداکثر دو دهم درصد از درآمد گردشگری جهان سهم اقتصاد ایران بوده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به علت فقدان سیاست گذاری های کلان، مدیریت شهری از نظر گردشگری بهره چندانی نداشته و تنها هزینه کرد داشته است.

رییس کمیته فنی و گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به وجود پارک های جنگلی سرخه حصار و چیتگر همچنین اماکنی مانند برج میلاد و اراضی عباس آباد در پایتخت، گفت: علیرغم آنکه برای همه این مراکز بودجه تخصیص داده می شود ولی درآمد پایداری را شاهد نیستیم.

وی به عدم استفاده بهینه و مطلوب از آرادکوه در تهران اشاره کرد وگفت: در بسیاری از کشورها با پسماند، کوه مصنوعی می سازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اتوبان امام علی روی دو شهر زیرزمینی/ بام جنوبی تهران در آستانه تخریب

ساخت اتوبان امام علی روی دو شهر زیرزمینی/ بام جنوبی تهران در آستانه تخریب