مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-27سياسي

انتقاد نماینده دشتستان از قبوض برق نجومی


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو از صدور قبوض برق با قیمت های بالا و نجومی در ماه های اخیر انتقاد کرد.

- ابراهیم رضایی درباره این دیدار عنوان کرد: پس از طرح مشکلات حوزه آب و برق در دشتستان، وزیر نیرو وعده رفع این مشکلات را داد.

وی اظهار کرد: تکمیل سد دالکی، افزایش کمیت و کیفیت آب شرب و کشاورزی در دشتستان و همچنین رفع مشکلات حوزه برق و توسعه زیرساخت ها از مهمترین دغدغه های مردم دشتستان است که پیگیری زیادی را در این زمینه داشته ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: به منظور پیگیری برای رفع این مشکلات، دیروز در جلسه ای در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر و مدیران مربوطه مسایل شهرستان در حوزه آب و برق یک به یک مطرح و بررسی شد.

نماینده دشتستان تکمیل سد دالکی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های شهرستان و استان دانست و ادامه داد: چند راهکار را برای تامین مالی سد و تسریع در تکمیل سد دالکی مطرح کردیم.

رضایی با اشاره به پیگیری اجرای طرح تحول نخیلات به عنوان طرح مشترک وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: سد دهرود از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و خواستار احداث آن شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده دشتستان از قبوض برق نجومی

انتقاد نماینده دشتستان از قبوض برق نجومی