مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-27حوادث

کشف یکی از بزرگ ترین مزرعه های کشت شاهدانه در سمنان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از کشف مزرعه کشت شاهدانه به قصد تولید مواد مخدر به مساحت یک هکتار در سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان سمنان، محمد شریف ابراهیمی با اشاره به کشف مزرعه کشت شاهدانه به قصد تولید مواد مخدر به مساحت یک هکتار در سمنان اظهار کرد: بر اساس فعالیت های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه ناحیه سمنان، مشخص شد در منطقه ای حوالی آهوان، کشت غیرمجاز و مخفیانه گیاه شاهدانه به قصد تولید مواد مخدر صورت گرفته است.

او گفت: بلافاصله پس از وصول خبر، دستور قضایی مربوطه صادر و مزرعه مذکور با وسعت قابل توجه کشت کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: دو متهم در این راستا دستگیر شدند و پرونده برای رسیدگی و انجام تحقیقات تکمیلی به دادسرای انقلاب ارجاع شده است.

ابراهیمی ضمن هشدار به افرادی که در زمین های کشاورزی خود به کشت این گیاه به قصد تولید مواد مخدر اقدام می کنند و با این کار به ویژه جوانان را که سرمایه های اصلی هر کشور برای رشد و بالندگی جامعه هستند، به فساد و تباهی می کشانند، افزود: کشت و تولید گیاه شاهدانه به قصد تولید مواد مخدر مطابق قانون جرم بوده که مجازات هایی هم برای آن منظور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یکی از بزرگ ترین مزرعه های کشت شاهدانه در سمنان

کشف یکی از بزرگ ترین مزرعه های کشت شاهدانه در سمنان