مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-27سياسي

اجرای پویش ملی «من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم» در همدان


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان گفت: پویش ملی «من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم» به مناسبت بزرگداشت حماسه 30 مهر در همدان برگزار می شود.

- همدان - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همدان گفت: پویش ملی من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم به مناسبت بزرگداشت حماسه 30 مهر در همدان برگزار می شود.

محمدصالح جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به سالروز حماسه 30 مهرماه اظهار کرد: هر سال پاسداشت حماسه دانش آموزان همدانی در 30 مهر 57 با مشارکت دانش آموزان نسل چهارم انقلاب در همدان برگزار می شد اما امسال به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و محدودیت های موجود، برنامه های جدید و متفاوتی در حال برنامه ریزی و اجرا است.

وی با اشاره به اهمیت حماسه 30 مهر استان همدان افزود: این رویداد، حماسه ای دانش آموزی بود که سال 57 در همدان کلید خورد و موج جدیدی از جریان انقلاب اسلامی را در کشور ایجاد کرد.

مسئول دبیرخانه حماسه 30 مهر همدان افزود: حماسه 13 آبان دانش آموزان تهرانی در حمایت از حماسه 30 مهر دانش آموزان همدانی بود اما متأسفانه شاهد هستیم آنطور که باید به این موضوع پرداخته نشده تا جایی که بسیاری از مردم همدان هم حتی اطلاعی از کلیت ماجرا ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ملی «من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم» در همدان

اجرای پویش ملی «من همان دانش آموز 30 مهر 57 هستم» در همدان