مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-27سياسي

شهید قاسمی زندگی خود را صرف تبلیغ دین کرد


رییس حوزه های علمیه استان همدان با بیان اینکه شهید قاسمی زندگی خود را صرف تبلیغ دین و اهداف انقلاب اسلامی کرد گفت: او در مظلومیت تمام توسط یکی از اسرار شهید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب کمی عادلانه تر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه حجت الاسلام مصطفی قاسمی که به دست یکی از اشرار به شهادت رسید اظهار کرد: این شهید والامقام در کمال سادگی یک عمر در لباس سربازی امام زمان(عج) به تحصیل علوم حوزوی پرداخت.

وی با بیان اینکه شهید قاسمی زندگی خود را صرف تبلیغ دین و اهداف انقلاب اسلامی کرد افزود: او در مظلومیت تمام در جوار منزل شهید آیت الله مدنی(ره) و حوزه علمیه آیت الله آخوند ملاعلی معصومی همدانی(ره) توسط یکی از اسرار شهید شد.

رییس حوزه های علمیه استان همدان شهادت را افتخار بزرگی برای شیعیان و مسلمانان دانست و ادامه داد:  امید است خدای متعال سعادت شهادت در راه خود را نصیب همه ما و طلاب حوزه های علمیه کند.

وی با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) الگوی شیعیان است بنابراین در مسیر آزادی و حق طلبی سر از پا نمی شناسند پیروزی از شهدا و حرکت در مسیر آنها را باعث سربلندی و سرافرازی فردی و اجتماعی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید قاسمی زندگی خود را صرف تبلیغ دین کرد

شهید قاسمی زندگی خود را صرف تبلیغ دین کرد