مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-27اقتصادي

گردشگری روستایی اول راه است


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه در زمینه گردشگری روستایی اول راه هستیم، گفت: گردشگری روستایی و کشاورزی در کل ایران نوپا و در حال رونق است.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه در زمینه گردشگری روستایی اول راه هستیم، گفت: گردشگری روستایی و کشاورزی در کل ایران نوپا و در حال رونق است.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: حدود چهار سال است که بوم گردی و طبیعت گردی توسعه پیدا کرده و خوشبختانه در مناطق مختلف روستایی و روستاهای هدف گردشگری استان اقداماتی انجام شده است.

وی توضیح داد: زیرساخت های گردشگری روستایی در حال ایجاد و تکمیل است و این کار به هیچ عنوان انتها ندارد، به عبارت دیگر میراث فرهنگی از تمامی سرمایه گذاران این حوزه حمایت می کند و سرمایه گذاران هیچ گونه تضاد منافعی با هم ندارند و می توانند هم افزا باشند و بازاریابی و تبلیغات مشترک انجام دهند و سهمی در بازار گردشگری ایران داشته باشند.

خاکسار ادامه داد: استان همدان به واسطه موقعیت جغرافیایی در غرب کشور، موقعیت اقلیمی و کوهستانی و چهار فصل بودن از ظرفیت های طبیعی بی نظیری برخوردار است و همین ویژگی ها باعث شده در زمینه روستایی قابلیت های فراوان داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری روستایی اول راه است

گردشگری روستایی اول راه است