مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-27سياسي

7 دستاورد جدید «نزاجا» رونمایی شد


مراسم رونمایی از هفت دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش با حضور جانشین فرمانده کل ارتش در سازمان جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از هفت دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش امروز و همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز در سازمان جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد.

دستاوردهای رونمایی شده در این مراسم به شرح ذیل است: ربات هوشمند کاراکال ربات جنگجو و هوشمند کاراکال که برای نبرد زمینی طراحی شده بسیار چابک و دارای سیستم تعلیق مستقل است؛ این ربات با حداکثر سرعت 30 کیلومتر بر ساعت و برد عملیاتی بیش از 500 متر دارای قابلیت حمل سلاح های سبک و نیمه سنگین و همچنین دارای سیستم کنترل از راه دور هوشمند و مسافت یاب لیزری و سامانه اپتیکی است.

خودرو تاکتیکی چهار در چهار گهر این خودرو دارای قابلیت حمل 500 کیلو گرم در حالت آفرود و همچنین از قابلیت پیمایش 700 کیلومتر با بیشینه سرعت 120 کیلومتر در ساعت برخوردار است؛ همچنین این خودروی تاکتیکی از قابلیت عبور از شیب طولانی 70 درصد و قابلیت عبور از شیب عرضی 35 درصد برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دستاورد جدید «نزاجا» رونمایی شد

7 دستاورد جدید «نزاجا» رونمایی شد