مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-27سياسي

تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس ساز نیست


جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس ساز نیست، گفت: بلکه از ابتدا خود طراحی می کند و دقیقاً بر مبنای مقابله با تهدیدات، - تجهیزات خود را می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش امروز در مراسم رونمایی از هفت دستاورد جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا، گفت: فرمانده نیروی زمینی تیمی بسیار توانمند را که در زمینه اطلاعاتی نخبه هستند، مأمور کرده و همواره همه تهدیدات را زیر نظر دارند و تحرکات دشمنان نظام اسلامی را رصد می کنند.

وی افزود: نیروی زمینی با رصد لحظه ای تهدیدات و برآورد تجهیزاتی دشمنان و با بهره گیری از تیم نخبه ای که دارد، امروز تجهیزاتی را آماده کرده است که می توانند هر تهدیدی را قبل از این که ظاهر شود، تدبیر کنند و متناسب با آن تجهیزات مورد نیاز را بسازند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: نخبگان نیروی زمینی تراز اول هستند و بعضی از تجهیزاتی که این عزیزان ساخته اند، بیش از حد انتظاری هست که ممکن است نسبت به ما وجود داشته باشد.

امیر دادرس با بیان اینکه چیزی که می تواند تضمین کننده صلح در منطقه باشد و هر نوع تهدیدی علیه نظام را خنثی کند، به ثمر نشستن تلاش های عزیزان ما در جهاد خودکفایی است، افزود: به دلیل آنکه لحظه به لحظه منطقه را مورد رصد و شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس ساز نیست

تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس ساز نیست