مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-27سياسي

تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و آتشنشانان تبریز


امروز در جلسه شورای شهر تبریز به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین روز ایمنی و آتش نشانی از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و آتش نشانان تجلیل به عمل آمد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امروز در جلسه شورای شهر تبریز به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین روز ایمنی و آتش نشانی از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و آتش نشانان تجلیل به عمل آمد.

یک صد نود و نهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز امروز یکشنبه به ریاست شهرام دبیری در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه گفت: با توجه به اپیدمی کرونا و شیوع نسبتاً بالای آن که استان در وضعیت قرمز قرار دارد فعلا جلسات شورای شهر به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و در این جلسه تنها دستور اول جلسه که تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس است، بررسی خواهد شد .

وی در خصوص نقش رهبری و رزمندگان در دفاع مقدس نیز بیان کرد: دولت عراق فکر نمی کرد ایران رهبری دارد که با همراهی مردم و از خود گذشتگی رزمندگان می تواند هشت سال به دفاع از خاک های خود بپردازد.

دبیری اظهار کرد: ما توانستیم هشت سال جنگ را پشت سر بگذاریم و بتوانیم در این هشت سال علیرغم اینکه تمام دنیا در مقابل ما بود موفق و پیروز جنگ باشیم و برخلاف جنگ های دوره قاجار حتی یک وجب از خاک کشور نیز کم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و آتشنشانان تبریز

تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و آتشنشانان تبریز