مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-27سياسي

تصویب 4 ماده از سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران


در جلسه امروز(یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران 4 ماده از سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

- در جلسه امروز(یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران 4 ماده از سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز (یکشنبه) ادامه بررسی سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که در این راستا حجت نظری پیشنهاد حذف عبارت کلیه چارت ها را از سند مطرح کرد که پس از اظهارنظر آروین به عنوان مخالف و زهرا نژادبهرام به عنوان موافق و اعلام نظر موافق شهرداری تهران با این پیشنهاد نهایتا اعضای شورا با 11 رای موافق پشنهاد حجت نظری را به تصویب رساندند.

در ادامه این جلسه پیشنهاد بند پنجم ماده 4 این سند که پیشتر توسط نظری مطرح شده بود با بازپس گیری این عضو از دستور خارج شد و پیشنهاد دیگر وی در ماده 6 سند مبنی بر جایگزینی ارائه گزارش شهریورماه و اسفندماه به جای ارائه گزارش شش ماهه مطرح شد که نهایتا با 16 رای به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 4 ماده از سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران

تصویب 4 ماده از سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران