مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-27سياسي

شبهه ای در سلامت مالی شخص شهردار تبریز وجود ندارد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: شبهه ای در سلامت مالی شخص شهردار تبریز وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدباقر بهشتی بیش از اینکه به عنوان عضو شورای شهر تبریز شهرت داشته باشد، به عنوان استاد ممتاز دانشکده اقتصاد تبریز معروف است.

او که در کارنامه کاری خود از معاون و مشاور استاندار گرفته تا رییس دانشکده اقتصاد را دارد، عضو دو دوره شورای اسلامی تبریز نیز بوده و هست.

محمدباقر بهشتی که در روزهای اخیر در کسوت استادی دانشگاه بازنشسته شد، تلاش دارد در یک سال باقی مانده از عمر شورای پنجم، با کوله بار تجاربی که همراه خود دارد موضوع اصلاح ساختار اداری و مالی شهرداری ها را پیگیری کند.

او در گفتگویی که در ادامه می خوانید، با بیان اینکه سه برابر عمر خدمتی ام کار کرده ام و بدهکار کسی نیستم با تاکید بر بهبود شرایط شورا و شهرداری نسبت به گذشته گفت: هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

در ادامه گفتگوی ما با محمدباقر بهشتی را می خوانید.

* وقتی سال 96 شورای شهر و به تبع آن شهرداری جدید کارش را آغاز می کرد در چه شرایطی بودیم و شورا و شهراری برای آن شرایط چه برنامه ای داشت؟ وقتی در سال 1396 شورای پنجم کار خود را آغاز کرد یک رویکرد مهم داشت و آن این بود که شورا و شهرداری تا حد امکان استقراض نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبهه ای در سلامت مالی شخص شهردار تبریز وجود ندارد

شبهه ای در سلامت مالی شخص شهردار تبریز وجود ندارد