مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-27سياسي

170 دوربین ثبت تخلف در معابر کرمانشاه نصب می شود/ شناسایی 19 نقطه حادثه خیز در شهر


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: 19 نقطه به عنوان نقاط حادثه خیز اصلی در معبرهای بلوار جانبازان، بزرگراه امام (ره) و بلوار طاق بستان و بلوار شهید بهشتی شناسایی شده که به طور میانگین هر نقطه پنج نفر کشته داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن ارجمندی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص مدیریت پارک حاشیه ای در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پارک حاشیه هوشمند یکی از جدیدترین بحث های مطرح این روزها است که در شهرهای کرمانشاه و رشت به اجرا در می آیید.

اجرای پارک هوشمند در 36 نقطه کرمانشاه وی ادامه داد: 36 معبر با سه اولویت 12 تایی در این راستا در شهر کرمانشاه شناسایی شده که به تصویب شورای ترافیک هم رسیده که ان شاءالله به زودی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی به اجرا در می آیید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در خصوص نصب سرعت گیرها در شهر هم، اضافه کرد: سال گذشته بیش از 100 نفر در سطح شهر کرمانشاه در اثر تصادفات تلفات داشته ایم که این آمار بسیار تکان دهنده است در این راستا یک مطالعه کامل با کمک پلیس راهوردر راستای شناسایی نقاط حادثه خیز روی این قضیه داشتیم.

وی ادامه داد: 19 نقطه به عنوان نقاط حادثه خیز اصلی در معبرهای بلوار جانبازان، بزرگراه امام (ره) و بلوار طاق بستان و بلوار شهید بهشتی شناسایی شده که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 دوربین ثبت تخلف در معابر کرمانشاه نصب می شود/ شناسایی 19 نقطه حادثه خیز در شهر

170 دوربین ثبت تخلف در معابر کرمانشاه نصب می شود/ شناسایی 19 نقطه حادثه خیز در شهر