مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-27اقتصادي

تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی


تجربه نشان داده هر گونه تغییر ارز از 4200 به نرخ نیمایی به افزایش قیمت در بازار منتهی می شود؛ لذا سیاست دولت برای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در سال آینده تامین آن با ارز 4200 تومانی است.

- جی پلاس ، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه ستاد بودجه 1400 گفت: سال آینده آنچه از فروش نفت به دست می آید به دو شیوه است یکی فروش و صادرات نفت است که امسال با شرایط سخت آن را صادر کرده ایم و سال آینده نیز چنین خواهیم کرد و درآمدهای ارزی آن را با ارز 4200 تومانی، ریالی آن را در بودجه بیاوریم و ارز آن را به کالاهای اساسی اختصاص دهیم.

وی گفت: در بخش دیگر، نفت برای استفاده غیرصادراتی در نظر گرفته شده که پیش فروش آن مدنظر است که هم اکنون در شورای عالی هماهنگی این موضوع نهایی شده است که در شش ماه پیش آینده آن را اجرایی می کنیم که سال آینده اجرایی خواهد شد که این یک روش دور زدن و بی اثر کردن تحریم هاست.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، رییس این سازمان اظهار کرد: قیمت هر بشکه نفت برای پیش فروش 40 دلار و نرخ تسعیر آن نیمایی خواهد بود.

نوبخت افزود: سیاست کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی را سال آینده دنبال می کنیم.

وی گفت: در سال آینده منابع عمومی برای خروج از رکود تعیین کننده هستند و اگر با طرح های عمرانی و افزایش آن بتوانیم از رکود خارج شویم و رشد اقتصادی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی

تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی