مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-27اقتصادي

تکمیل آزادراه اراک-خرم آباد در سال 1400


بخشی از آزادراه تهران به جنوب که تحت عنوان آزادراه اراک- خرم آباد در استان مرکزی قرار دارد در سال 1400 راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: بخشی از آزادراه تهران به جنوب که تحت عنوان آزادراه اراک- خرم آباد در استان مرکزی قرار دارد در سال 1400 راه اندازی خواهد شد.

سیدعلی آقازاده روز یکشنبه ششم مهرماه در جلسه بررسی طرح آزادراه اراک-خرم آباد اظهار کرد: این آزادراه به عنوان قطعه ای از آزادراه بزرگ تهران به جنوب کشور( خوزستان) محسوب می شود.

مدت هاست به سبب عبور بخشی از این آزادراه از تاسیسات پتروشیمی و پالایشگاه شازند مشکلاتی از سوی دستگاه های مسئول در خصوص ایمنی این مسیر مطرح شده بود.

وی افزود: در طول 6 ماه گذشته کار به کندی پیش می رفت به همین جهت جلسه ای جامع با حضور تمام دستگاه ها و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی و سازمان پدافند غیرعامل کشور، مجری، پیمانکار، مشاور و.

برگزار شد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مطالب مطرح شده در این جلسه از کیفیت خوبی برخوردار بود، اضافه کرد: در نهایت مقررشد حدود 2.

5 کیلومتر از این آزادراه مابین پتروشیمی و پالایشگاه به صورت همسطح با رعایت تمامی شرایط ایمنی مسیر و تایید تمامی دستگاه ها، عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه اراک-خرم آباد در سال 1400

تکمیل آزادراه اراک-خرم آباد در سال 1400