مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-27سياسي

رییس دفتر مقام معظم رهبری: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز آبروی نظام است


رییس دفتر مقام معظم رهبری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)را آبروی نظام خواند و گفت:حضور این ستاد و بنیاد برکتش درمناطق محروم حقا و انصافا موجب ایجاد برکت دراین مناطق بوده است.

- رییس دفتر مقام معظم رهبری: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز آبروی نظام است رییس دفتر مقام معظم رهبری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)را آبروی نظام خواند و گفت:حضور این ستاد و بنیاد برکتش درمناطق محروم حقا و انصافا موجب ایجاد برکت دراین مناطق بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در مراسمی که در آن اعلام شد، تعداد مدارس ساخته شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور به 1400 مدرسه رسید ه است ، گفت: خداقوت می گویم به مجموعه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام و دکتر مخبر که امروز دیدم بعد از گذراندن دوران نقاهت بیماری سخت کرونا پرانرژی تر از قبل در میدان حاضر شده اند و خوشحالم که می بینم ویروس کرونا هم نتوانسته درعزم ایشان خدشه ای واردکند ومثل قبل پرتوان در خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم فعال هستند.

وی افزود: مردم ایران در ماجرای کرونا و راه اندازی موج همدلی و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی و بسته های معیشتی برای آسیب دیدگان کرونا شاهکار کردند و چشم دنیا را به خود خیره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر مقام معظم رهبری: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز آبروی نظام است

رییس دفتر مقام معظم رهبری: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز آبروی نظام است