مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-27سياسي

وبینار تخصصی«دفاع مقدس» در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


وبینار تخصصی با محور دفاع ایران تا سوریه با موضوع حضور نظامی ایران در منطقه مشروع یا نامشروع به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد.

- وبینار تخصصی دفاع مقدس در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وبینار تخصصی با محور دفاع ایران تا سوریه با موضوع حضور نظامی ایران در منطقه مشروع یا نامشروع به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد.

سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز یکشنبه 6 مهرماه در این وبینار گفت: دوران دفاع مقدس ما دوران طلایی بود که مردم درقالب بسیج مردمی جهت دفاع از میهن شان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: عده ای جان دادند و شهد شیرین شهادت را نوشیدند عده ای بخشی از جسم خود را دادند و جانباز انقلاب شدند و همه به نوبه خود در این جنگ ایثار و از خودگذشتگی کردند.

حکمتیان اظهار کرد: 38 کشور رژیم بحث عراق را در جنگ علیه ما یاری دادند و حتی کشور اردن تیپ مکانیزه خود را وارد جنگ با ما کرد اما مدیریت امام خمینی(ره) و همراهی مردم با ندای لبیک رهبرشان و معنویت رزمندگان ما باعث پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار تخصصی«دفاع مقدس» در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

وبینار تخصصی«دفاع مقدس» در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد