مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-27فرهنگي

ماجرای تذکر شهید رجایی به «رادیو»/ روزهایی که «رسانه» سنگر بود


مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم سینمایی «آبادان یازده 60» ضمن تأکید بر لزوم پرداختن به ناگفته های جنگ عنوان کرد که بعد از گذشت 40 سال از جنگ هنوز هم به نوعی دارد به آبادان ظلم می شود.

- مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم سینمایی آبادان یازده 60 ضمن تأکید بر لزوم پرداختن به ناگفته های جنگ عنوان کرد که بعد از گذشت 40 سال از جنگ هنوز هم به نوعی دارد به آبادان ظلم می شود.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- زهرا منصوری: ما از نسل بگو مگوها و جنگ های توییتری و تلگرامی هستیم، ما بلدیم هشتگ بزنیم و تمام بغض و حسرت گاه به گاه مان را در واژه های پست های اینستاگرامی و توییتری خالی کنیم؛ چند روز بعد هم یادمان برود که چه می خواستیم! ما نه استرس آژیرهای قرمز و سفید دوران جنگ را تجربه کرده ایم و نه معنای آن سوت خمپاره ها و گلوله هایی را می دانیم که در این چهل سال درباره اش مدام در گوشمان صحبت کرده اند، ما این ها را نمی دانیم، ولی خوب می دانیم بعد از جنگ اتحاد و همدلی آن روزها رنگ باخت و همین خودش تبدیل شده است به یک حسرت.

تمام تصورمان از جنگ را هم فیلم هایی شکل داده اند که رزمنده اش یک تنه به دل خط می زند، میان آتش می رود، مسلسل در دست می گیرد و با یک شعار دشمن را به رگبار می بندد؛ فیلم هایی که کارگردان هایشان گاهی از رزمنده ها برایمان فرشته ساختند، گاهی رمبو تحویلمان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تذکر شهید رجایی به «رادیو»/ روزهایی که «رسانه» سنگر بود

ماجرای تذکر شهید رجایی به «رادیو»/ روزهایی که «رسانه» سنگر بود