مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-27سياسي

رزمایش زمینی ثامن الائمه(ع) در شیراز برگزار شد


به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان رزمایش یک روزه ثامن الائمه(ع) با رمز مقدس «نصر من الله و فتح قریب» در منطقه دارنگون شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان رزمایش یک روزه ثامن الائمه(ع) با رمز مقدس نصر من الله و فتح قریب در منطقه دارنگون شیراز برگزار شد.

رزمایش ثامن الائمه(ع) صبح یکشنبه 6 مهر با حضور یگان های نظامی ارتش مستقر در استان فارس، در منطقه ی عمومی دارنگون شهرستان شیراز، در گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان، برگزار شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در گفت و گو با خبرنگاران، هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی افسران دوره مقدماتی دانست که پس از چندین هفته آموزش تئوری در دانشکده پیاده مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز، بصورت عملی و میدانی در منطقه رزمایش دارنگون به اجرا درآمد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی افزود: این رزمایش از چهار عملیات پدافند منطقه ای تشکیل شده بود که بر اساس آن ابتدا دشمن فرضی به مناطق پدافندی ما یورش برد اما با آتش گسترده نیروهای خودی مواجه شد و نتوانست نفوذ یا رخنه ای در مناطق پدافندی ما ایجاد کند و مجبور به عقب نشینی به سوی ارتفاعات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش زمینی ثامن الائمه(ع) در شیراز برگزار شد

رزمایش زمینی ثامن الائمه(ع) در شیراز برگزار شد