مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-27سياسي

«مدیریت جهادی» شهدا را ماندگار کرد/ نامگذاری فرودگاه به نام «شهدای همدان»


نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم نامگذاری فرودگاه به نام «شهدای همدان» گفت: مدیریت جهادی، رسم شهدا بوده که باید در این مسیر حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم نامگذاری فرودگاه همدان به نام شهدای همدان، اظهار کرد: اینکه در آغاز جنگ تنها 19 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود، کشور در برخی از مناطق با جنگ های داخلی درگیر بود و 86 کشور عراق را حمایت می کردند، نشان از وضعیت سخت آن دوره داشت.

وی با بیان اینکه در تاریخ 200 سال گذشته ایران، هر گاه جنگی رخ داده دشمن بخشی از این سرزمین را غاصبانه تصاحب کرده بود افزود کرد: صدام بر اساس این تحلیل ها از گذشته ایران آمده بود تا در ایران بماند، اما بعد از هشت سال به برکت جانفشانی و ایثارگری جوانانی که در دفاع مقدس تربیت شدند، با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه موفقیت های جنگ به خاطر اعجاز و امدادهای غیبی بود، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز کشور در تحریم قرار داشت، اما باید از مدیریت دوران دفاع مقدس جوانان 20 ساله ای که در مقابل کل دنیا ایستادگی کردند، تقدیر کنیم.

وی افزود: امروز نیز پس از گذشت سال ها باز هم همان دغدغه مندی ها در بین جوانان ما وجود دارد و جوانان امروز ادامه دهنده همان مسیر دیروز هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدیریت جهادی» شهدا را ماندگار کرد/ نامگذاری فرودگاه به نام «شهدای همدان»

«مدیریت جهادی» شهدا را ماندگار کرد/ نامگذاری فرودگاه به نام «شهدای همدان»