مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-27ورزشي

قدرت نمایی شیمیدر قم با جذب بسکتبالیست های اهل کانادا و دومنیکن


تیم بسکتبال شیمیدر قم با دو بازیکن خارجی مطرح از کشورهای کانادا و دومنیکن برای حضور قدرتمند در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال توافق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم امسال نیز تدارک وسیعی برای حضور در مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال دیده و با تشکیل یک کادر فنی مجرّب و شناخته شده و جذب بازیکنان نامی و شاخص بسکتبال ایران و چهره های شاخص خارجی، از نگاه کارشناسان بسکتبال یکی از تیم های مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود.

نماینده بسکتبال قم که با تصمیم مدیریت باشگاه مصطفی هاشمی مربی مطرح و شناخته شده بسکتبال کشور را به عنوان نفر نخست کادر فنی برگزیده، ابتدا در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر به سراغ بازیکنان مطرح داخلی رفت و با چند چهره سرشناس در کنار استعدادهای آینده دار بسکتبال ایران توافق کرد.

کلوین آمایو گارد راس اهل کشور کانادا است که 193 سانتیمتر بلندی قامت دارد و ایلوی وارگاس بازیکن اهل کشور دومینیکن محسوب می شود و در پست سانتر بلندی قامت این بازیکن نیز 212 سانتیمتر است، این دو بازیکن در صورت دریافت روادید ورود به ایران و گذراندن تست پزشکی به تیم شیمیدر ملحق خواهند شد.

کلوین آمایو سابقه بازی در مسابقات لیگ های NCAA آمریکا، گرجستان و ایران را دارد، همچنین ایلوی وارگاس عضو تیم ملی دومن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی شیمیدر قم با جذب بسکتبالیست های اهل کانادا و دومنیکن

قدرت نمایی شیمیدر قم با جذب بسکتبالیست های اهل کانادا و دومنیکن