مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-27ورزشي

سرانه بودجه ای در بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ نشد


سرانه ورزشی مشخصی در ردیف های بودجه ای بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا ایزدپور عصر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: بهزیستی استان سمنان، فعالیت های مختلفی را در حوزه ورزش معلولان و جانبازان در حوزه های معلولان جسمی و حرکتی، کم بینایان و نابینایان و .

در رشته های مختلف سامان دهی کرده است.

وی افزود: 300 نفر از معلولان استان سمنان در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان که دارای سالن اختصاصی ورزشی بهزیستی هستند، فعالیت حرفه ای دارند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: ورزشکاران معلول و توانمند استان سمنان در رشته های مختلف و در سطوح عالی از پاراالمپیک تا مسابقات ملی و استانی کسب عنوان کرده و افتخارآفرینی کرده اند.

ایزدپور با بیان اینکه 100 نفر از ورزشکاران معلول استان سمنان در مسابقات ورزشی در سطح ملی، عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند، تصریح کرد: سرانه ورزشی مشخصی در ردیف های بودجه ای بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ نشده است.

وی عنوان کرد: اداره کل بهزیستی استان سمنان برای قدردانی از ورزشکاران ملی و پارالمپیکی استان در حد مقدورات اندک خود، هدایایی از یک تا دو نیم میلیون تومان تهیه و اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه بودجه ای در بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ نشد

سرانه بودجه ای در بهزیستی برای ورزش معلولان لحاظ نشد