مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:352020-09-27حوادث

انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی یک انبار دپوی کالا و کشف 10 میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه انبار و محل های تخلیه بار سطح شهر اصفهان از دپوی کالاهای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضایی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 7 هزار و 137 عدد ابزار آلات مختلف، 439 قلم لوازم آرایشی و 28 دستگاه لوازم خانگی که همگی فاقد اسناد و مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به محرز شدن قاچاق بودن کالاهای مذکور، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این کالاها را 10 میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

میرحیدری با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه اخلال در بازار و قاچاق کالا و ارز را به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد