مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 18:502020-09-27سياسي

13 جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان چاپ شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود از چاپ و توزیع 13 جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان در قالب خلاصه ای از خاطرات و وصیت نامه های شهدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حمیدرضا رضایی عصر امروز در آیین تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان شاهرود، بیان کرد: 13 جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان در قالب خلاصه ای از خاطرات و وصیت نامه های شهدا چاپ و توزیع شده است.

  او افزود: این گنجینه پژوهشی در بررسی سرگذشت شهدا بسیار مفید است و آمادگی داریم آن را در اختیار جویندگان مسیر شهدا و پژوهشگران این گنجینه مهم قرار دهیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود با بیان اینکه حمایت از ایثارگران از اولویت های این بنیاد است، گفت: جانبازانی که حداقل پنج درصد مجروحیت و هیچ گونه حقوقی نداشته باشند، می توانند با مراجعه به بنیاد و تشکیل پرونده از حداقل حقوق کارگری استفاده کنند.

مادر شهید سیدمحمد موسوی که در عملیات والفجر 8 شربت شهادت را نوشید، نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از شهید خود و مفقود بودن دوساله شهید، از میهمان نوازی مردم شهرستان شاهرود در طول این سال ها که احترام خانواده شهدا را نگه داشته و سرکشی دارند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان چاپ شد

13 جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان چاپ شد