مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 21:502020-09-27ورزشي

فولاد در نقل و انتقالات موفق نبوده است / تیم های پایه را تعطیل کنند


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که فولاد تا این لحظه در نقل و انتقالات موفق نبوده است، گفت: در مجموع نقل و انتقالاتی که فولاد تا امروز انجام داده، - ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که فولاد تا این لحظه در نقل و انتقالات موفق نبوده است، گفت: در مجموع نقل و انتقالاتی که فولاد تا امروز انجام داده، در حد باشگاه مدعی قهرمانی نیست.

عبدالمجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، درخصوص روند جذب بازیکن در تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهارکرد: تیم فصل قبل فولاد یک تیم بدون نقص بود.

این تیم دارای یک استخوان بندی قوی درون زمین و یک نیمکت خوب بود اما برای لیگ بیستم، آذری می گوید که یک تیم قدرتمند می بندند و این یعنی می خواهند بازیکنانی بهتر از فصل قبل جذب کنند، در حالی که تا این جای کار به این صورت نبوده است.

بیت سعید و ابراهیمی قابل قیاس نیستند وی بیان کرد: این که فولاد شهاب گردان در آن سطح و سابقه را از دست می دهد و احمد گوهری که همیشه در تیم های درجه دو و معمولی بازی کرده را جذب می کند، اسم این کار تقویت تیم نیست.

همچنین فولاد حسین ابراهیمی را جذب می کند در حالی که حسن بیت سعید را از دست می دهد و این دو بازیکن اصلا قابل قیاس نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد در نقل و انتقالات موفق نبوده است / تیم های پایه را تعطیل کنند

فولاد در نقل و انتقالات موفق نبوده است / تیم های پایه را تعطیل کنند