مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 23:552020-09-27سياسي

جاده پلدختر_خرم آباد بازگشایی شد


جاده قدیم پلدختر_خرم آباد که به علت انفجارهای بازسازی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

- سید حبیب الله موسوی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: این محور از امروز عصر (یکشنبه) بازگشایی شده و تا روز چهارشنبه، طی سه روز آینده، رانندگان می توانند در این محور تردد داشته باشند.

وی افزود: محور پلدختر _خرم آباد پس از سه روز بازگشایی کامل به مدت یک هفته هر روز از ساعت هشت صبح تا 13 عصر به دلیل عملیات انفجار ترانشه برای نعریض این محور از محدوده تنگ تیر تا منطقه چم حیدر مسدود است.

بخشدار معمولان گفت: محور پلدختر_خرم آباد پس از یک هفته که از ساعت 13 عصر به بعد تردد در آن برقرار است، مجدد به دلیل عملیات انفجار به مدت یک ماه مسدود می شود.

وی افزود: در این مدت، رانندگان می توانند از جاده  چول هول به عنوان محور جایگزین برای دسترسی به آزاد راه خرم زال استفاده کنند.

موسوی یادآورشد: عدم نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی مناسب ، تخریب سه نقطه از این محور براثر سیلاب های گذشته که نیاز به آب نما و پل دارند از مشکلات جاده چول هول به عنوان محور جایگزین معمولان به خرم آباد است.

وی پرداخت عوارض آزادراه را مشکل اصلی رانندگان  شهر و روستاهای معمولان دانست و افزود: رانندگان  این بخش به دلیل مشکلات و شرایط اقتصادی موجود در کشور توان پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده پلدختر_خرم آباد بازگشایی شد

جاده پلدختر_خرم آباد بازگشایی شد