مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-28اجتماعي

رفع کامل نواقص نقاط حادثه خیز و آبگیر شهر شیرین سو


شهردار شیرین سو در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز و آبگیر شهر شیرین سو از رفع کامل نواقص نقاط شناسایی شده و تکمیل فاز نهایی مسیل سیلاب شهری خبر داد.

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو در حاشیه بازدید از نقاط حادثه خیز و آبگیر شهر شیرین سو از رفع کامل نواقص نقاط شناسایی شده و تکمیل فاز نهایی مسیل سیلاب شهری خبر داد.

سیدمصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع بحران و خسارات جانی و مالی یکی از وظایف شهرداری هاست بر این اساس پرسنل شهرداری شیرین سو تمام توان خود را برای خدمت به مردم کار گرفته و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهر بیان کرد: مشکلات متعددی در حوزه های مختلف شناسایی شده که اقدامات لازم برای رفع آن انجام گرفته و برخی نیز پروسه خود را طی می کند.

موسوی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل پاییز و بارش های پاییزی در آینده نزدیک یکی از مشکلاتی که شهرداری به صورت جدی با آن مواجه است، موضوع روان آب ها و آبگرفتگی معابر است که در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مؤثری در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: سیلاب یک مخاطره طبیعی است که اگر به موقع برای مهار آن اقدام صورت نگیرد، موجب آبگرفتگی و وارد شدن خسارات به شهروندان و تأسیسات و مبلمان شهری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کامل نواقص نقاط حادثه خیز و آبگیر شهر شیرین سو

رفع کامل نواقص نقاط حادثه خیز و آبگیر شهر شیرین سو