مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28اجتماعي

آموزش14 هزار معلم لرستانی برای افزایش کیفیت تدریس در فضای مجازی


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای افزایش کیفیت تدریس در فضای مجازی بیش از 14 هزار معلم در سراسر استان به صورت مجازی در دوره های آموزشی شرکت کرده اند.

- نصرالله بازگیریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: شیوع کرونا تغییرات زیادی در ساختار آموزشی کشور ایجاد کرده و همین تغییر اجباری سیستم آموزشی در سال تحصیلی گذشته باعث ناهماهنگی هایی شد.

وی با بیان اینکه برای افزایش سطح آگاهی معلمان لرستانی در استفاده سامانه شاد 24 ساعت فیلم آموزشی برای آن ها تهیه شده است، افزود: معلمان پس از ثبت نام در  سایت آموزش معلمان کشور اقدام به دانلود این فیلم ها کرده اند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: بیش از 14 هزار معلم و کادر آموزشی در لرستان در این سامانه ثبت و نام کرده و آموزش های مورد نیاز را دیده اند.

بازگیریان با اشاره اینکه فراگیری این آموزش ها توسط معلمان باعث افزایش کیفیت تدریس در فضای مجازی می شود، تصریح کرد: همچنین برای دانش آموزانی که دسترسی به فضای مجازی ندارند اقدام به تهیه جزوات آموزشی توسط بهترین اساتید استان کرده ایم.

انتهای پیام/ 85020  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش14 هزار معلم لرستانی برای افزایش کیفیت تدریس در فضای مجازی

آموزش14 هزار معلم لرستانی برای افزایش کیفیت تدریس در فضای مجازی