مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-28فرهنگي

اعلام زمان بندی 4 کارگاه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی


حسین نمازی، آرمان فیاض، بهمن ارک و امید شمس در کارگاه های فیلمسازی چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی تجربه های خود را با هنرجویان به اشتراک می گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی ، 4 کارگاه فیلمسازی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی طی هفته جاری و هفته آینده در شهر گرگان برگزار می شود.

بهمن ارک در کارگاه فیلم خودت را بساز و امید شمس نیز در کارگاه اصالت نگاه؛ از فیلم کوتاه تا بلند پنجشنبه و جمعه 10 و 11 مهر با علاقه مندان به سینما گفتگو خواهند کرد.

حسین نمازی نویسنده و کارگردان نیز با موضوع مهندسی فیلم؛ از ایده تا فیلمنامه شنبه 12 مهرماه برای هنرجویان صحبت خواهد کرد.

همچنین آرمان فیاض فیلمبردار و فیلمساز در کارگاهی با عنوان جهان خودت را بساز و برای آن چراغی بیافروز به عنوان مدرس حضور دارد، این کارگاه یکشنبه 13 مهرماه برگزار می شود.

کارگاه های آموزشی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با مدیریت سعید پوراسماعیلی و به همت انجمن سینمای جوانان ایران در سالن نگاه تالار فخر الدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار می شود.

این جلسات با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن ظرفیت محدود در جریان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان بندی 4 کارگاه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

اعلام زمان بندی 4 کارگاه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی