مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-28سياسي

کارگاه نهایی کردن شاخصهای انتخاب روستاهای گردشگری برگزار می شود


مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری از برگزاری کارگاهی تعاملی برای نهایی شدن شاخص های انتخاب روستاهای هدف گردشگری پس از هفته گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیلا اژدری مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری با اشاره به طرح روستاهای هدف گردشگری گفت: در طرح روستاهای هدف گردشگری 500 روستا انتخاب شده بود، اما با توجه به اصلاحات کشوری که انجام شد تعداد زیادی از آن ها از حالت روستا خارج شده اند.

وی با اشاره به بازشناسی شاخص های جدید در انتخاب روستاهای هدف افزود: این شاخص ها با حضور 400 کارشناس و نماینده از دستگاه های مربوطه (سازمان دهیاری ها، بنیاد مسکن، معاونت توسعه روستایی وزارت کشور و…) انتخاب شده است که در مرحله نهایی شدن است.

تعیین این شاخص ها به معنی تهیه نقشه راه و برنامه ریزی کلان در حوزه توسعه گردشگری روستایی است.

اژدری درباره شاخص های منتخب به مباحث مدیریتی، ایمنی، بهداشتی، گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: کارگاه تعاملی برای نهایی سازی ارزیابی شاخص های انتخاب روستاهای هدف گردشگری بعد از هفته گردشگری برگزار و شاخص ها، نهایی می شود.

هیچ روستایی از لیست خارج نمی شود مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری، تربیت و آموزش ارزیابان روستایی را گام بعدی در این راستا عنوان کرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه نهایی کردن شاخصهای انتخاب روستاهای گردشگری برگزار می شود

کارگاه نهایی کردن شاخصهای انتخاب روستاهای گردشگری برگزار می شود