مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-28اقتصادي

مهم ترین اقدامات سازمان بیمه سلامت با هدف توجه به جهش تولید


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، مهم ترین اقدامات این سازمان در راستای اجرای جهش تولید را تشریح کرد و گفت: اجرای طرح های الکترونیک و در نتیجه کاهش نیاز به کاغذ و همچنین تولید صافی های همودیالیز در شرکت فارماشیمی از جمله این اقدامات است.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، مهم ترین اقدامات این سازمان در راستای اجرای جهش تولید را تشریح کرد و گفت: اجرای طرح های الکترونیک و در نتیجه کاهش نیاز به کاغذ و همچنین تولید صافی های همودیالیز در شرکت فارماشیمی از جمله این اقدامات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترمحمد مهدی ناصحی، با اشاره به اقدامات سازمان بیمه سلامت درخصوص جهش تولید گفت: دراین باره سازمان بیمه سلامت اقدامات بسیاری را انجام داده که می توان به اجـرای طـرح حـذف دفتــرچه کاغـذی و توجه به پـروژه هایی مانند توسعه و ارتقاء پایگاه بر خط بیمه شدگان کشور و استحقاق سنجی، نسخه نویسی الکترونیکی و تبادل الکترونیکی اسناد بستری اشاره کرد.

وی با اشاره به کنترل و کاهش قیمت تمام شده درمان روستاییان، افزود: اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان روستاییان با جامعه هدف 20 میلیون نفر نیز یکی دیگر از طرح های مورد توجه دربحث جهش تولید است که عملیات اجرایی آن در دو استان خوزستان و هرمزگان به صورت پایلوت آغاز و پیش بینی می شود این طرح به مدت 2 سال به طور کامل در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین اقدامات سازمان بیمه سلامت با هدف توجه به جهش تولید

مهم ترین اقدامات سازمان بیمه سلامت با هدف توجه به جهش تولید