مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-28اقتصادي

اشتغال 35 نفر با تولید سالانه 400 تن قارچ خوراکی در روستای ولی آباد قرچک


در صورت بهره برداری از پروژه ساخت سوله های پرورش قارچ که هم اکنون 68 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اشتغال 35 نفر با تولید سالانه 400 تن قارچ خوراکی در این روستا محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی صبح امروز در جریان بازدید از عملیات ساخت سوله پرورش قارچ خوراکی در این روستا اظهار کرد: این سوله درصورت بهره برداری، سالانه 400 تن قارچ خوراکی تولید می کند و 35 نفر نیز به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه مساحت محل احداث این پروژه دو هکتار بوده و مساحت طرح(احداث سوله ها) 1806 مترمربع است، عنوان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه 68 درصد بوده و تا این مرحله از کار برای این پروژه حدود 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار قرچک اضافه کرد: در راستای عمل به فرموده مقام معظم رهبری در سال جهش تولید حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع تولید بیش از گذشته در دستور کار قرار گرفته و در حوزه کشاورزی نیز هدف جذب سرمایه گذاران، افزایش سرانه تولید، بهبود کیفیت محصولات کشاورزی و حمایت از اشتغال در حوزه کشاورزی و دامپروری است.

خطیبی همچنین با اشاره به اینکه ایران جزو رتبه های نخست تولید قارچ خوراکی در دنیا است، خاطرنشان کرد: در حوزه پرورش قارچ خوراکی علاوه بر تأمین سرانه مصرف داخلی، با شرط بهبود زیرساخت های حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 35 نفر با تولید سالانه 400 تن قارچ خوراکی در روستای ولی آباد قرچک

اشتغال 35 نفر با تولید سالانه 400 تن قارچ خوراکی در روستای ولی آباد قرچک