مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-28حوادث

احداث باند هلیکوپتر در شهرک خاوران تبریز


به منظور امداد رسانی سریع و فوری در مواقع بحران، باند هلیکوپتر در شهرک خاوران در کنار ایستگاه آتش نشانی، توسط شهرداری منطقه 9 احداث شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه 9 تبریز گفت: به منظور امداد رسانی سریع و فوری در مواقع بحران، باند هلیکوپتر در شهرک خاوران در کنار ایستگاه آتش نشانی، توسط شهرداری منطقه 9 احداث شده است.

بهرام نسیانی اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در کنار ایستگاه آتش نشانی شهرک خاوران، احداث باند هلیکوپتر است که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق و جنوب شرق تبریز را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

وی با اشاره به مشخصات فنی این باند اظهار کرد: ابعاد این باند30 *30 متر بوده که برای احداث آن 1200 متر مکعب کرسی چینی، 200 متر مکعب بتن ریزی از جنس پلیمر و فلای اش و 200 تن آرماتور بندی استفاده شده است.

وی با اشاره به احداث یک باب سالن بحران در این محل، گفت: در راستای تکمیل این سایت، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و باند هلی کوپتر شهرک خاوران در نظر گرفته شده است که با شروع فصل کاری در سال آینده شاهد آغاز عملیات عمرانی آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باند هلیکوپتر در شهرک خاوران تبریز

احداث باند هلیکوپتر در شهرک خاوران تبریز