مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-28سياسي

ارتباط دانشگاه آزاد با حوزه علمیه به تعالی علوم انسانی کمک می کند


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارتباط سیستماتیک و نظام مند دانشگاه آزاد اسلامی قم با پژوهشگاه ها و مراکز آموزشی حوزه علمیه به تعالی علوم انسانی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی قم، گفت: در استانی که ظرفیت های عظیم پژوهشگاه ها و مراکز آموزشی حوزه های های علمیه وجود دارد باید دانشگاه آزاد اسلامی آن استان یک ارتباط سیسماتیک با مراکز آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه قم داشته باشد، لذا ارتباط سیستماتیک دانشگاه آزاد اسلامی قم با ظرفیت های عظیم مراکز آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه قم لازم و ضروری است.

خسروپناه افزود: اگر یک ارتباط سیسماتیک و نظام مند بین دانشگاه آزاد اسلامی قم و پژوهشگاه ها و مراکز آموزشی حوزه های علمیه ایجاد شود، می تواند به تعالی علوم انسانی کمک کند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تعالی علوم انسانی از ضروریات دانشگاه آزاد اسلامی قم است، اظهار داشت: تعالی علوم انسانی به معنای روزآمدی، بومی سازی و حکمی سازی است که اگر در علوم انسانی و هنر روزآمدی، بومی سازی و حمکی سازی صورت بگیرد، می توان گفت تعالی علوم انسانی و هنر اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشگاه آزاد با حوزه علمیه به تعالی علوم انسانی کمک می کند

ارتباط دانشگاه آزاد با حوزه علمیه به تعالی علوم انسانی کمک می کند