مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-28سياسي

از پمادی گیاهی برای درمان سوختگی تا دستگاهی برای اعمال شوک الکتریکی به قلب


در جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت تهران چهار شرکت دانش بنیان حوزه سلامت طرح های فناورانه خود را برای تجاری سازی به سرمایه گذاران معرفی کردند.

- در جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت تهران معرفی شد از پمادی گیاهی برای درمان سوختگی تا دستگاهی برای اعمال شوک الکتریکی به قلب در جلسه کمیته تجاری سازی انجمن شرکت های دانش بنیان سلامت تهران چهار شرکت دانش بنیان حوزه سلامت طرح های فناورانه خود را برای تجاری سازی به سرمایه گذاران معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که امروز دوشنبه(7 مهرماه) برگزار شد، مجید محسنی، نماینده یک شرکت دانش بنیان دارویی، محصول این شرکت را که یک پماد گیاهی برای درمان سوختگی، زخم دیابت، زخم بستر و ترمیم و بازسازی عضله و پوست تحلیل رفته است، معرفی کرد و افزود: این پماد حاصل یک کار تحقیقاتی از سال 1383 تاکنون است که در سال 1394 موفق به اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو و تولید و عرضه به بازار شده است.

وی بیان کرد: این پماد یک ترکیب کاملا آنتی باکتریال و آنتی ویروس است و با توجه به نوع فرآوری و فرمولاسیون توانایی فعال سازی آنزیم های آلکالین فسفاتاز را در بافت دارد که می تواند منجر به تسریع روند ترمیم زخم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پمادی گیاهی برای درمان سوختگی تا دستگاهی برای اعمال شوک الکتریکی به قلب

از پمادی گیاهی برای درمان سوختگی تا دستگاهی برای اعمال شوک الکتریکی به قلب