مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-28سياسي

اشکالات نرم افزاری در سامانه آموزش مجازی/ کلاسها در پیام رسان ها برگزار می شود


بسیج دانشجویی حوزه خوابگاه های دانشگاه تهران در نامه ای به رییس دانشگاه ضمن اشاره به مشکلات نرم افزاری آموزش مجازی، هزینه اینترنت و مشخص نبودن آموزش نودانشجویان خواستار رفع آنها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بسیج دانشجویی حوزه خوابگاه های دانشگاه تهران در نامه ای به محمود نیلی رییس دانشگاه تهران خواستار اصلاح و رسیدگی به امور آموزشی در ترم جدید تحصیلی شد.

در این نامه آمده است؛ جناب دکتر نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران؛ همانطور که مستحضرید، در شرایط شیوع و همه گیری ویروس کرونا و با توجه به اهمیت امر آموزش از نیمسال تحصیلی گذشته تاکنون تصمیم گرفته شده که کلاس های دانشگاه تهران به صورت مجازی و در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه تهران برگزار شود.

در این زمینه چند نکته مورد تأکید و توجه دانشجویان محترم بوده است که نظر به اهمیت آنها، از شما خواهشمندیم سریعاً رسیدگی کرده و اقدامات لازم را جهت اصلاح امور آموزشی دانشجویان انجام دهید.

نخستین مسئله، اشکالات نرم افزاری در سامانه آموزش مجازی است.

با توجه به اینکه بیش از یک ترم است که بستر مجازی مورد استفاده اساتید و دانشجویان قرار گرفته و مسئولین امر طبیعتاً با اشکالات و مشکلات آن آشنا شده اند، انتظار می رفت در نیم سال تحصیلی کنونی، مشکلاتی که سابقاً مشاهده می شد، مشاهده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکالات نرم افزاری در سامانه آموزش مجازی/ کلاسها در پیام رسان ها برگزار می شود

اشکالات نرم افزاری در سامانه آموزش مجازی/ کلاسها در پیام رسان ها برگزار می شود